سالارسالار، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

آقا سالار گل پسره مامان.عشق بابا

روزت مبارک کودک شیرینم

1393/7/28 15:27
نویسنده : bahar
238 بازدید
اشتراک گذاری

پسر همیشه خندون مامان

نمیخوام واسه قشنگ شدن وبلاگت مثل خیلی ها از این ور و اون ور مطالب کپی کنم

میخوام از تو بنویسم از دنیای رنگی رنگی که داری

از شیرین زبونیهات از خنده هات ، لوس شدنهات.ناز کردنهات

از تو که همه ی مهربونی ها رو تو دل کوچیکت جا دادی

تویی که فقط با یه خندت همه ی خستگی هامو میپرونی

وقتی میخوابی و دستت تو دستمه یا وقتهایی که همه بغل باز کردن که بپری بغلشون و تو میگی اول مامان و میدویی بغلم همون وقتهایی که تا بیدار میشی میگی بیا بوست کنم،شکلاتتو که بهم تعارف میکنی با اون انگشتهای ظریفت نازم میکنی ..

پسرم تو همه ی همه ی دنیایه منی

تو مال منی و من بابت این هدیه هر ثانیه هزار بار شکر میکنم خدامو

هزار بار واسه هر نفست کشیدنت ذوق میکنم

آره ذوق میکنم که تو هستی و همیشه با منی

ذوق میکنم از این که دارمت درست مثل وقتهایی که تو واسه آب تنی ذوق میکنی

 

شیرین تر از جانی تویی که بهتر ز همگانی

نفست بوی گل بهشتی رویت سبز همچو بهاری ماندگار

گل نازم روزت مبارک

 

پسندها (3)

نظرات (1)

elnaz
30 مهر 93 11:53
kudake duste azizam ruzat mobarak.